Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Τζοβανοπούλου και Γκαϊντέ γωνία!;

Ξεκινάμε από τα ΚΤΕΛ με μια κυρία γύρω στα 50-55.

-Που θα πάμε;

-Τζοβανοπούλου και Γκαϊντέ.

Δεν μπορώ να πω ότι ξέρω όλους τους δρόμους. Για κάθε έναν που ξέρω, υπάρχουν 50 που αγνοώ ή δεν θυμάμαι το όνομά τους. Οπότε ρωτάω.

-Που είναι αυτό περίπου; Δεν θυμάμαι καμία από τις δυο.

-Α δεν τις ξέρεις, παίρνει συγκαταβατικό ύφος. Θα σου πω εγώ. Στην Τριανδρία είναι.

Ξεκινάω λοιπόν για την Τριανδρία ενώ σπάω το μυαλό μου. Το GPS δεν τις βρίσκει (τουλάχιστον στους Δήμους Τριανδρίας και Θεσσαλονίκης), και το όνομα Γκαϊντέ τουλάχιστον θα το θυμόμουν αν το είχα ακούσει, είναι παράξενο. Γκάιντες και πίπιζες.

Ξαφνικά, και ενώ έχουμε φτάσει στο Καυτατζόγλειο, μου λέει:

-Από εδώ δεξιά κάτω.

Στρίβω τελευταία στιγμή (την Πλήνθονος Γεμιστού, ναι υπάρχει τέτοιο όνομα σε δρόμο, είναι αυτός της Σ.Α.Σ.), και καθώς κατεβαίνουμε μου λέει να στρίψω αριστερά.

-Εδώ είμαστε, μου λέει.

Το "Τζοβανοπούλου και Γκαϊντέ" γωνία, είναι η οδός Γκαίτε Τζοβαροπούλου.

-Μα αυτή είναι η Γκαίτε Τζοβαροπούλου, της λέω.

-Ε, κι εγώ αυτό δεν σας είπα; Τζοβανοπούλου και Γκαϊντέ γωνία, μου απαντάει θριαμβευτικά.

Καλά λέει η γυναίκα, αφού αυτό μου είπε.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα... μα να μην ακους καλα... τι θα γινει;αλλου θα σου λενε και αλλου θα τους πας; χαχαχαχα

Lina είπε...

Γκαϊντέ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

χαχχααχαχαχααχχαχαχαχχαχαχαχαχαχα έλεος!

Αγγελος είπε...

Μα κι αυτόν τον ευλογημένο, Έλληνα και να τον λένε Γκαίτε! Ποιος Πάπας τον είχε βαφτίσει;

Acro είπε...

@Αγγελος δεν το είχα ψάξει μέχρι τώρα, αλλά κοίτα τι μαθαίνει κανείς. Ήταν και Μακεδονομάχος:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%84%CE%B5_%CE%A4%CE%B6%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82

"Γεννήθηκε στο Καβακλί της Ανατολικής Ρωμυλίας το 1882 και ήταν βλαχόφωνος Έλληνας. Το βαπτιστικό του όνομα Γιώργος (θρακιώτικα:Γκέτας) το έγραφε ο ίδιος ως "Γκαίτε" και έτσι έγινε επίσημα γνωστός."