Τα παρακάτω Posts αφορούν σε διάφορα προφίλ οδηγών. Τύπους ανθρώπων πίσω από το τιμόνι δηλαδή, με κοινά χαρακτηριστικά στον τρόπο που οδηγούν. Δεν αναφέρομαι ούτε στον τύπο του αυτοκινήτου τους (παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις) ούτε στη διακόσμηση και το χρώμα του. Η αρχική μου λίστα περιλάμβανε αρκετά προφίλ. Καθ' οδόν όμως κατάλαβα ότι υπήρχαν μεν διαφορές, αλλά πολλά χαρακτηριστικά ήταν κοινά. Ο σκοπός της όλης καταγραφής είναι περισσότερο χιουμοριστικός παρά δεικτικός. Όλοι κάνουμε λάθη, αρκετές φορές μάλιστα τα ίδια λάθη που μόλις έχουμε κοροϊδέψει. Αν οι παρακάτω περιγραφές βγάλουν γέλιο και ταυτόχρονα βάλουν σε σκέψεις του τύπου "χμμμ αυτό το κάνω κι εγώ και είναι λάθος, να το διορθώσω", τότε έχουν επιτελέσει τον επιμέρους σκοπό τους.
Τονίζω ότι τα γενικευμένα χαρακτηριστικά δεν χαρακτηρίζουν το σύνολο γενικά. Η έμφαση δίνεται στο κομμάτι που κάνει την οδήγηση κάποιων επικίνδυνη. Αν ο αναγνώστης οδηγάει στο εξής περισσότερο υποψιασμένος και προσεκτικός, έχει επιτευχθεί και ο κυρίως στόχος που είναι ασφαλής οδήγηση για όλους.
Καλή ανάγνωση και καλά χιλιόμετρα
4 σχόλια:
διάβσα τα ποστ και πα΄ρολο που γέλασα ένιωσα λίγο ηλίθια γιατί είμαι ένα κράμα της θείας και του αργού =Ρ
με σώζει βέβαια ότι έχω βγει στο δρόμο μόνο εδώ και 2 μήνες, οπότε έχω ελαφρυντικά.
Πάντως με τόση κόρνα που πέφτει εδώ γενικά για ψύλλου πήδημα, στο τέλος ή θα καταλήξω κομπλεξική ή αφ υψηλού.. γιατί το να ψάχνω μέρος να χωθώ λίγο πιό δεξιά για να με προσπεράσει όποιος είναι πίσω μου(κ κορνάρει σαν μαλάκας), ακόμα και σε μέρος χωρίς ορατοτητα δεν είναι ό,τι καλύτερο για τα νευρα μου...
(ουφ.. τα πα και ξαλάφρωσα=Ρ)
Lina ως νέα οδηγός δεν εμπίπτεις σε καμία κατηγορία, παρά μόνο στης αρχάριας, οπότε είσαι δικαιολογημένη ο,τι και να κάνεις.
Φαντάζομαι έχεις κολημένο το Ν στο πίσω τζάμι. Συνέχισε να το έχεις εκεί μέχρι να νοιώσεις πως πλέον δεν χρειάζεται.
Όσο γι' αυτούς που κορνάρουν, η βλακεία είναι όλη δική τους αφού βλέπουν Νέα οδηγό και φέρονται έτσι. Εσύ κάνε τη δουλειά σου ψύχραιμα. Είσαι στη φάση που οι εμπειρίες συγκεντρώνονται σε πείρα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις πάντως που έρχονται και κολάνε ενώ δεν έχει χώρο να περάσουν, εγώ ανάβω alarm, σταματάω και τους κάνω νόημα να προσπεράσουν, (με κυκλική κίνηση του χεριού έξω από το παράθυρο, από κάτω προς τα μπροστά, αλλά ZZ Top, "ορίστε περάστε") και άστους να πάνε στην ευχή της Παναγίας.
Φρόντισε μόνο να είναι τέτοιο το σημείο ώστε να μην πέσουν πάνω σου όταν συγκρουστούν με τον απέναντι διερχόμενο.
Στα σχέδιά μου είναι ένα Post (ή περισσότερα) που να αφορά σε συμβουλές για την οδήγηση γενικά.
"Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμόμαστε οι παλαιότεροι".
Όχι ότι την είδα Ιαβέρης ή Σουμάχερ, αλλά μετά από 20 χρόνια σε 2 ρόδες και 18 σε τέσσερις, νομίζω ότι κάποια συμπεράσματα έχω βγάλει που μπορεί να είναι χρήσιμα σε όσους κρατάνε τιμόνι.
εννοείται ότι έχω "Ν".. ας φυλάγονται λίγο =Ρ
όσον αφορά το προσπερασμα... από άτομα της πόλης μου ήξερα πως αν ανάψεις στιγμιαία το αλαρμ, ο άλλος σε προσπερνάει. Αλλά αυτό εδώ δεν ισχύει σαν κώδικας απ ό,τι είδα. Άλλος μου πε να ανάβω δεξί φλας (χωρίς να χει στροφή δεξιά βέβαια) για να δίνω μήνυμα "προσπεράστε", αλλά ούτε αυτό έπιασε.
Ένυγουέυ, το ποστ σου -εγώ τουλάχιστον- θα το διαβάσω πολύ ευχαρίστως =)
Το δεξί φλας προκειμένου να δείξεις ότι ο πίσω μπορεί να σε προσπεράσει είναι "ευρωπαϊκή" κίνηση, και ως τέτοια την αγνοούν πολλοί οδηγοί. Ευτυχώς πολλοί επαγγελματίες, ειδικα οδηγοί μεγάλων οχημάτων, θα το κάνουν δείχοντάς σου ότι ο δρόμος μπροστά είναι ανοιχτός και μπορείς να περάσεις (λόγω του μεγάλου οχήματος η δική σου ορατότητα είναι περιορισμένη). Τα alarm εν κινήσει δείχνουν επίσης στον πίσω ότι κάτι συμβαίνει μπροστά για να κόψει ταχύτητα, και με χαρά μου βλέπω αρκετούς οδηγούς να το χρησιμοποιούν (πχ στον περιφερειακό όταν για κάποιο λόγο οι μπροστά επιβραδύνουν ξαφνικά).
Δημοσίευση σχολίου