Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Ο "Βασιλάκης"

Η παρακάτω ιστορία είναι από αυτές που θα ήθελαν βιντεοσκόπηση για να αποδοθούν σωστά. Βασίζομαι στην "κινηματογραφική" φαντασία του αναγνώστη και την παραθέτω.

Πρωινή ώρα, προσπαθώ να βγω από τα (χρήσιμα αλλά γεμάτα παγίδες) στενάκια πάνω από τη Β. Όλγας, στην περιοχή της Μπότσαρη. Το συγκεκριμένο που ανεβαίνω εκείνη τη στιγμή, είναι κάθετο στη Δελφών, και έχει φανάρι. Από εκείνα τα φανάρια που ανάβουν για 10 δευτερόλεπτα, κάθε πέντε λεπτά.
Τη συγκεκριμένη στιγμή, το φανάρι είναι πράσινο. Μπροστά μου όπως πηγαίνει ένα αυτοκινητάκι εικοσαετίας του "Ανατολικού μπλοκ". Και πηγαίνει με πέντε. Κυριολεκτικά. Το φανάρι πράσινο, και ο τύπος σέρνεται.
Κορνάρω δυο τρεις φορές, με εκείνα τα σύντομα κορναρίσματα τύπου "ξεκόλλα/προχώρα".
Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το αντίθετο από το επιθυμητό:
Το προπορευόμενο αυτοκίνητο σταματάει εντελώς. Πέντε δευτερόλεπτα μετά, ανάβει και τα alarm. Από τη θέση του οδηγού, γεμάτος νευρικότητα κατεβαίνει ένας παππούς κοντά στα εβδομήντα πέντε, κοντούλης και με φαλακρίτσα.
-Τι κορνάρεις ρε κύριε; μου λέει με αγανακτισμένο ύφος.
Ανοίγω το παράθυρο:
-Ευχαρίστως θα σας πω. Πηγαίνατε με πέντε χιλιόμετρα την ώρα, και το φανάρι μπροστά μας ήταν πράσινο. Σας κόρναρα μήπως και το προλάβουμε.
-Και τι κορνάρεις; Δεν ξέρεις ότι είναι παράνομο;
-Ενώ η παρακώλυση κυκλοφορίας είναι νόμιμη ε; του λέω, χαμογελώντας, γιατί δεν έχει νόημα να αρπαχτώ με έναν άνθρωπο στα διπλά μου χρόνια για τέτοιο θέμα.
Στο μεταξύ πίσω μας φτάνει ένα ακόμη αυτοκίνητο. Ο οδηγός του, με το που σταματάει πίσω μου, πατάει μια κόρνα...αεροπλανοφόρου.
Ο παππούς, που στο μεταξύ έχει γυρίσει την πλάτη και ανοίγει το πορτμπαγκάζ του, (να ξεφορτώσει ήθελε τελικά), πετιέται τρομαγμένος. Γυρίζει έξαλλος, κοιτάζει το αυτοκίνητο πίσω μου και με μια έντονη χειρονομία φωνάζει:
-Ε, τώρα να περιμένεις κι εσύ!
Αρχίζει να ξεφορτώνει, ενώ από τη θέση του συνοδηγού βγαίνει η γηραιά σύζυγος. Ο τύπος πίσω μου ξανακορνάρει παρατεταμένα.
-Βασιλάκη, άστα στο πεζοδρόμιο και θα πω στα παιδιά να κατέβουν να τα πάρουν. Γρήγορα Βασιλάκη μου, λέει η γιαγιά στον παππού.
-Ο Βασιλάκης της την κοιτάζει άγρια (κι εσύ τέκνον Βρούτε;), και με το πάσο του τελειώνει το ξεφόρτωμα. Ξανακοιτάζει μια πίσω, τα μαζεύει και φεύγει. Αργά αργά, ώστε να ξαναχάσουμε το προσφάτως πράσινο φανάρι...

10 σχόλια:

Wire_n_Wood είπε...

Δεν μπορείς πολλές φορές να περιμένεις λογική από ηλικιωμένους. Είναι σαν μικρά παιδιά, με τη διαφορά ότι δεν μαθαίνουν.

Είναι όμως αλήθεια ότι σε προχωρημένη ηλικία γίνονται επικίνδυνοι στο τιμόνι. Άντε όμως να τους πείσεις να παραδώσουν το δίπλωμα, ή να επανεξεταστούν κλπ, κλπ. Δεν ξέρω κιόλας τι προβλέπει ο νόμος πια. Όχι ότι εφαρμόζεται στην Ελλάδα βέβαια.

yannis είπε...

Γέλασα πολύ με την ιστορία σου. Ο παππούς έκανε αυτό που τόσες πολλές φορές θέλω να κάνω και γω όταν μου κορνάρουν οι πίσω (αν και αυτός ήθελε να σταματήσει έτσι και αλλιώς τελικά). Πάντως παίρνω το μέρος του, οι δρόμοι είναι για όλους :-)

streamkid είπε...

Οι δρόμοι είναι για να προχωράνε όλοι, όχι για να περιμένουν όλοι τον καθένα που σταματάει όπου βρεί..
Πέρα απ' τα νομικά δηλαδή, είναι και θέμα γαϊδουριάς να σταματάς (επίτηδες) μές την μέση, σταματώντας την κυκλοφορία.
Εδώ είναι η μόνη περίπτωση που εκτιμώ απίστευτα τα τεράστια αυτοκίνητα (cayenne, range rover, hummer, και ότι άλλο ογκόδες). Μόλις το δεί να πλησιάζει, τα μαζεύει και πάει στην θέση του :)

BG είπε...

Αυτό που με φρικάρει στη Σαλονίκη είναι το διπλο-παρκάρισμα σε δρόμο όπου απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση, με το κόκκινο (Χ)
π.χ. στη Νέα Εγνατία.

Δυστυχώς η Δημοτική και η Κανονική Αστυνομία - Τροχαία δεν κάνουν τίποτα.

Acro είπε...

Να ξεκαθαρίσω κάτι. Δεν έχω πρόβλημα με αυτόν που θα σταματήσει να ξεφορτώσει κάτι. (εξάλλου, οδηγώντας ταξί, αναγκαστικά σταματάω κι εγώ πολλές φορές να αποβιβάσω "κλείνοντας" τον δρόμο όπου δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά). Αυτό που έχω βαρεθεί να βλέπω όμως είναι α)βραδυπορούντες ενώ το φανάρι είναι πράσινο (ειδικά όταν ξεκολάνε και επιταχύνουν τελικά με το πορτοκαλί και σε αφήνουν να φας το κόκκινο) και β) να σταματάει και να κλείνει τον δρόμο κάποιος επειδή είδε έναν γνωστό και σταμάτησε να πιάσει ψιλή κουβέντα.
Επίσης, αν είχα δει ότι είναι παππούς (δεν φαινόταν καθόλου εξαιτίας του ύψους του), δεν θα τον είχα κορνάρει καθόλου. Μην πάθει και καμιά καρδιά ο άνθρωπος :)

Takis Varatzas είπε...

Όπως είπες και σε προηγούμενο post με το "PRESS", πάσα προσπάθεια για να αλλάξουν γνώμη είναι απλά... άχρηστη ! Ρε το Βασιλάκη !!!

€lisavet είπε...

Α παιδιά, εγώ είμαι με τον Βασιλάκη.
Θεσσαλονίκη. Χαλλλαρά.
Θα έπρεπε να κατεβείτε να του δώσετε ένα χεράκι με το ξεφόρτωμα, γέρον άνθρωπο!


ps: μου ζήτησε να γράψω τη λέξη migas

:P

BG είπε...

Επεσα πάνω του και σε θυμήθηκα

:-)

http://www.ultimatetaxi.com

Acro είπε...

@BG
Ωραίος ο τύπος, το site κάπως φανταχτερό για τα γούστα μου όμως... :)
Kitch rulez hiz universe...

maggie είπε...

axou mwre o glykos mou... tous agapw aytius tous pappoudes...