Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Πέντε δάχτυλα...άγνοια(;!)

Κινούμαι στη Μοναστηρίου προς τα δυτικά. Μπροστά μου έχω ένα Nissan δεκαπενταετίας με μια κοπέλα γύρω στα τριάντα στο τιμόνι, η οποία έχει ξεχάσει τα Alarm της ανοιχτά. Σημειώνω ότι έχει συνεπιβάτη και μάλιστα άντρα. Άσχετο τώρα αλλά θα χρειαστεί αργότερα στην ιστορία.

Βλέποντας ότι δεν τα σβήνει, κάποια στιγμή της ανάβω τα φώτα, με κοιτάζει απ' τον καθρέφτη και της κάνω με το χέρι νόημα για τα alarm. Εκείνη μου κάνει νόημα "τι θέλεις" και ξανακοιτάζει μπροστά της.

Σαν να μην έφταναν τα ξεχασμένα alarm, αρχίζει να αλλάζει και λωρίδες. Αν βγάζει φλας, προφανώς δεν φαίνεται. Αυτό μαζί με το γεγονός ότι δεν κοιτάζει καθρέφτες (δεν έχει δεξί εξωτερικό έτσι κι αλλιώς) την κάνει επικίνδυνη.

Της ανάβω τα φώτα πάλι. Αυτή τη φορά όταν με κοιτάζει από τον καθρέφτη της κάνω νόημα και με τα δύο χέρια. Πολύ καλύτερα αυτή τη φορά, γιατί εκνευρισμένα σηκώνει το χέρι και με μουντζώνει. Τα νεύρα μου. Αυτή νομίζει ότι της κολλάω.

Επιταχύνω, ελίσομαι, βρίσκομαι δίπλα της και στο φανάρι που μας πιάνει ανοίγω το παράθυρο και της λέω:

-Έχετε-Αναμένα-Αλάρμ!

Με κοιτάζει με ύφος πίσω από τα τεράστια ray-ban γυαλιά της (δεκαπενταετίας σαν το αυτοκίνητό της, αλά Τομ Κρουζ,Top Gun) και με μια μεγάλη επιδεικτική κίνηση πατάει τον διακόπτη και τα σβήνει. Ο τύπος δίπλα της δεν λέει τίποτε.

-Παρακαλώ, της λέω.

-Με ξανακοιτάζει σαν μυγάκι που κόλλησε στο μπαρμπρίζ της.

-Τι είπες; ρωτάει.

-Λέω παρακαλώ στο ευχαριστώ που μου είπατε, για το σινιάλο που σας έκανα για τα alarm, της απαντάω.

-Αυτό σημαίνει alarm; ρωτάει κάνοντας με το χέρι το νόημα που της έκανα τόση ώρα.

-Αυτό [κάνω νόημα] σημαίνει alarm, αυτό [κάνω άλλο νόημα] σημαίνει φώτα, και ΑΥΤΟ που κάνατε [μουντζώνω πίσω μου] σημαίνει ότι δεν έχετε καθόλου τρόπους.

Το φανάρι ανάβει πράσινο και ξεκινάω. Την κοιτάζω από τον αριστερό καθρέφτη και προλαβαίνω να δω το στόμα της να σχηματίζει τη φράση: "Άντε μωρέ το μαλάκα".

Κάπου εδώ, εγώ παραιτούμαι...

12 σχόλια:

Lina είπε...

κάποιοι απλά δεν αντέχουν να τους λένε ότι κάνουν λάθος σε κάτι με το οποίο ασχολούνται.

και η πλάκα είναι ότι την έχουμε συνηθίσει αυτή τη συμπεριφορά. Μια φορά δεν σταμαησα εγκαίρως πίσω απ το εμπόδιο που συνάντησα, με αποτέλεσμα η κοπέλα που ερχόταν από απέναντι να σταματήσει και να δυσκολευτεί να χωρέσει. Άνοιξε το παράθυρο έτοιμη να με βρίσει και μολις της ζήτησα συγγνώμη πήρε ένα ύφος σοκαρισμένο και απορημένο μαζί =Ρ μάλλον δεν το περίμενε ε;

€lisavet είπε...

Μου του δίνουν πάρα πολύ αυτά τα άτομα! Πάρα πολύ!!

€lisavet είπε...

του=τη

hahaha

John είπε...

Αυτοί/ες οι οδηγοί που δεν ξέρουν που παν τα 4 και δεν δέχονται ούτε παρατηρήσεις είναι για σκότωμα.

Προχτές πήγαινα Σίνδο στο ΤΕΙ για ένα μάθημα και στην Δυτική έξοδο μετά το Carrefour εκεί που έχει κάτι γαμώ τις γέφυρες ήταν ένας βαλσαμωμένος 28-29 χρονών με ένα Astra στη μεσαία λωρίδα και πήγαινε με 80-90. Εγώ πλησιάζω με 140 και βλέπω 3 κουτιά χαρτομάντηλα απο το πίσω τζάμι πεταμένα εκεί πίσω. Αυτό για 'μένα δηλώνει ακαταστασία και κατ' επέκταση οδηγική συμπεριφορά κατσίκας.

Τον παίρνει ο αέρας και μπαίνει ο μισός στη δική μου λωρίδα αναγκάζοντάς με να φρενάρω απότομα και να αλλάξω ρίξω 4η. Ανάβω φώτα. Ανάβω προβολάκια. Μία ματιά στον καθρέφτη δεν έριξε αν έχεις το χριστό σου δηλαδή.. Κορνάρω και με κοιτάει αλλα το όχημα δεν πάει ούτε δεξιά ούτε αριστερά!

Τέτοιους τύπους τους αξίζει βασανίστήριο. Τον προσπερνάω από δεξιά και αλλάζω λωρίδα νωρίς ώστε να με νιώσει κοντά του. Φυσικά δεν νιώθει από μεγέθη οχημάτων και τραβάτι το τιμόνι αριστερα. Ρε το παλικάρι ξύπνησε! Επιτέλους αντέδρασε με το αυτοκίνητο που ήταν γύρω του. Απλά έπρεπε να είμαι από μπροστά του για να συγκινηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Μια φορά μου έτυχε κάτι παρόμοιο.
Αναμμένα αλάρμ, εγώ να προσπαθώ να κάνω σινιάλο και στο τέλος να τρώω μπινελίκι!
Δεν το έχω επιχειρήσει ξανά από τότε...
Η παραδοχή του λάθους και της αφηρημάδας στο τιμόνι, δυστυχώς είναι σχεδόν κάτι το ανέφικτο για πολλούς(τους περισσότερους θα διόρθωνα).Υπομονή...

Ανώνυμος είπε...

Ρε ταριφόνι σε ποιον να βάλεις μυαλό?Το μπελά σου βρίσκεις..εγώ αναρωτιέμαι πόσα έσκασε η κυρία για να παρει το δίπλωμα..στη χώρα της αρπαχτής όπου όλοι λαδώνοντε αλλά φυλακή πάνε μόνο όσοι δεν κρύβοντε καλά τι περιμένεις..με πρώτους και καλύτερους αυτούς τους εξεταστές διπλωμάτων..κατόπιν οι καραβανάδες οι πολεοδομοι και οι καθηγητάδες...τους πολιτικούς τους βγάζω έξω γιατί είναι εκτός συναγωνισμού σε άλλο αστρικό πλέγμα :)

Έχω βιώσει στον περιφερειακό έναν με Αudi 80 να πηγαίνει στην αριστερη λωρίδα με 60χλμ..Για αυτό σου λέω ταριφόνι μην ασχολείσαι και μην ανάβεις τα φώτα σε κανέναν άσε να τους μπαγλαρώσει η τροχαία.Κοίτα να είσαι εσύ σωστός για την πάρτη σου αφού όλοι γύρω μας μόνο αν πάθουν κάτι μαθαίνουν.Φιλικά όλα αυτά ε.

Ανώνυμος είπε...

"εκεί που έχει κάτι γαμώ τις γέφυρες...Εγώ πλησιάζω με 140 και....αναγκάζοντάς με να φρενάρω απότομα και να αλλάξω ρίξω 4η...Τον προσπερνάω από δεξιά και αλλάζω λωρίδα νωρίς ώστε να με νιώσει κοντά του. Φυσικά δεν νιώθει..."Μπράβο ρε παλίκαρε,εσύ ήσουν σωστός ε?Καλύτερα να κοιτάμε πρώτα τα δικά μας χάλια..Καλή ιδέα δεν είναι?Φτάνει πια με τους έλληνες σουμάχερ..

Maσκ είπε...

Ε τη χαζογκόμενα έλεος...Ωραία ατάκα αυτή με το "Παρακαλώ" χωρίς να σου έχει πει ευχαριστώ.
Εμένα μου τη σπάει που κάποιοι δεν μπορούν να αποφασίσουν σε ποια λωρίδα θα βρίσκονται και στην τελική οδηγούν στη μέση πάνω στη γραμμή!

Acro είπε...

Ξεχασμένα alarm (όπως και σβηστά φώτα τη νύχτα) συμβαίνει να έχουν πολλοί. Και το θεωρώ "υποχρέωσή" μου σαν συμπολίτης- "συν"οδηγός να ενημερώσω τον οδηγό πριν γίνει κανένα κακό. Όπως με έχουν ενημερώσει κι εμένα άλλοι οδηγοί όταν μου συμβαίνει κάτι τέτοιο και τους ευχαριστώ. Και θα συνεχίσω να ενημερώνω, και ας φάω μερικές ακόμη μούτζες. Καλύτερα πέντε δάχτυλα στα μούτρα, παρά πέντε μήνες στο νοσοκομείο:)

Amaddor είπε...

Δεν παίζονται οι γυναίκες οδηγοί... Οσα χρόνια δεν οδηγούσα πίστευα πως εμείς οι άντρες οδηγούμε πιο απρόσεχτα απο τις γυναίκες. Η άποψή μου άλλαξε εντελώς απο τότε που πήρα το δίπλωμα. Δεν λογαριάζουν τίποτα και δεν δίνουν δεκάρα για κανέναν. Νομίζουν οτι ο δρόμος τις ανήκει. Και απο τρόπους και οδηγική συμπεριφορά κάτι παραπάνω απο εριστική και επιθετική. Έχω χάσει πάσα ιδέα.

Αγαπητές γυναίκες, όσες διαβάζετε αυτό το μήνυμα, σας παρακαλώ να έχετε υπόψιν σας οτι το τιμόνι μπορεί να μετατραπεί πολύ εύκολα σε όπλο οταν χρησιμοποιείται με επιπολαιότητα!!! Όλοι κάνουμε βλακείες στον δρόμο, αλλά με ένα συγγνώμη όλα λύνονται... Με το να γινόμαστε εριστικοί και να ζητάμε και τα ρέστα, τότε να εύχεστε να μην πέσετε σε κανέναν τρελό...

Acro είπε...

Δεν βάζω στο ίδιο καζάνι όλες τις γυναίκες οδηγούς. Απλώς σε αυτή τη χαρακτηριστική ιστορία έτυχε να είναι γυναίκα πρωταγωνίστρια. Συμφωνώ πάντως γενικά με τον amaddor. Κάποιες φίλες οδηγοί έχουν πολύ λάθος εικόνα για το τι πρέπει να συμβαίνει στο δρόμο. Τα φλας και οι καθρέφτες ΔΕΝ είναι διακοσμητικά μέρη του αυτοκινήτου :)

Anilikos είπε...

Εκτός του γεγονότος ότι προφανώς έχω ξεκοκκαλίσει το blog σου, η επεξήγησή σου στην κοπελιά περί του τι σημαίνει το κάθε σινιάλο, με έριξε στα πατώματα...!
Άξιος άξιος!