Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Παιδική Αθωότητα

Μια καλοντυμένη μαμά με τα δυο εξίσου στολισμένα-για-επίσκεψη παιδάκια, αγοράκι και κοριτσάκι, μπαίνουν στο ταξί. Τα παιδιά είναι γύρω στα πέντε με επτά χρονών. Κάποια στιγμή το αγοράκι ρωτάει τη μαμά του:
-Μαμά τώρα που φεύγαμε τι έκανε η θεία Μαρία με τον μπέμπη;
-Τον θήλαζε αγόρι μου, απαντάει η μαμά.
-Τι θα πει τον θήλαζε; ρωτάει εύλογα ο μικρός.
-Του έδινε γάλα, προσπαθεί να αποφύγει την απάντηση η μαμά.
-Από που του έδινε γάλα; Αφού δεν κρατούσε μπιμπερό, επιμένει ο μικρός.
-Από το "μεμέ" της, αναγκάζεται να πει επιτέλους η μαμά. Την αντιλαμβάνομαι να με κοιτάζει από τον καθρέφτη με την άκρη του ματιού μου. Είναι φανερό ότι το όλο θέμα την φέρνει σε δύσκολη θέση.
Στο μεταξύ ο πιτσιρικάς δεν έχει σκοπό να το αφήσει να περάσει. Σαν παιδάκι της ηλικίας του έχει και άλλες απορίες:
-Εμένα γιατί δεν με ταΐζεις έτσι; ρωτάει.
Μικρή παύση. Τελικά η μάνα του λέει:
-Τώρα μεγάλωσες. Όταν ήσουν μικρό μωρό σαν τον μπέμπη σε τάιζα κι εγώ έτσι.
-Έχεις δηλαδή κι εσύ "μεμέ" σαν τη θεία Μαρία;
-Έχω. Ήσυχα τώρα. Η φωνή της μαμάς έχει γίνει ψίθυρος.
Και τότε ο μικρός το φτάνει στο αποκορύφωμα:
-Για να δω! Απλώνει τα χέρια και αρχίζει να τραβάει το άσπρο μεταξωτό πουκάμισο της μαμάς του, μισοανοίγοντάς το.
Η μαμά με μια πανικόβλητη σπασμωδική κίνηση του παραμερίζει τα χέρια, κλείνοντας ταυτόχρονα και το πουκάμισό της. Με κοιτάζει απ' τον καθρέφτη. Εγώ συνεχίζω να κοιτάζω τον δρόμο μπροστά μου, κρατώντας το ύφος μου όσο πιο αδιάφορο μπορώ.
-Άου, άου! φωνάζει το αγοράκι από πίσω, καθώς έχει περισσότερο ξαφνιαστεί παρά πονέσει από την κίνηση της μαμάς του. Γιατί καλέ μαμά; Να δω θέλω.
-Στο σπίτι, όχι τώρα, του ψιθυρίζει η μαμά του. Κάτσε φρόνιμα τώρα.
-Γιατιιιι; επιμένει το παιδάκι.
-Έτσι. Δεν ξεντυνόμαστε μπροστά σε κόσμο, απαντάει η μαμά. Κάτσε φρόνιμα είπα.
Το αγοράκι μουτρώνει και κοιτάζει έξω από το παράθυρο. Θέλει όμως να έχει και την τελευταία λέξη.
-Ψέματα λες, μουρμουρίζει παραπονεμένα. Αφού στη θάλασσα που έχει και πιο πολύ κόσμο, ξεντυνόμαστε.

8 σχόλια:

Lina είπε...

χαχαχχαχαχα αμαν κι αυτό το ευλογημένο τάιμινγκ που το χει! =ΡΡΡ

πάντως πάλι καλά... κάποιος μου πε για ένα παιδάκι που σε φιλική επίσκεψη ζήτησε από την οικοδέσποινα να του "δειξει τα βυζιά της" (sic)

Idioteque είπε...

"-Ψέματα λες, μουρμουρίζει παραπονεμένα. Αφού στη θάλασσα που έχει και πιο πολύ κόσμο, ξεντυνόμαστε."

Aπλά έγραψε ο μικρός!! Για δικηγόρο τον βλέπω! Γιατί εδώ που τα λέμε έχει κι ένα δίκιο! :D

Sourotiri είπε...

Θεικη αντιδραση του πιτσιρικου!!!

Θυμηθηκα τωρα μια ξαδερφη μου [αφου μου εκλεψε η Λινα το περιστατικο με το δειξιμο των βυζιων :Ρ]:

-Μαμα, να ανοιξω αυτο το κουτι να το μυρισω;
-Οχι παιδι μου, αυτο το κουτι δεν μυριζει, βρωμαει!!!
-Ε ενταξει, να το ανοιξω τοτε να το βρωμισω;;;

[Απο την ιδια ξαδερφη, σκηνικο νο.2]
Η μαμα παραπονιεται οτι της ποναει η μεση, οποτε η μικρη προτεινει το απιστευτο:
-Και γιατι δεν πας σε ενα μεσιτικο γραφειο;

hopkins είπε...

χαχαχαχαχα. Γαμάτος ο πιτσιρικάς.

nixx είπε...

"Αφού στη θάλασσα που έχει και πιο πολύ κόσμο, ξεντυνόμαστε."

Καλά λένε, "από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια" ! :D

Γιώργος είπε...

Όντως "ζωγράφισε" ο πιτσιρίκος!!!!!

Acro είπε...

@lina LOL :)
@paris Μια χαρά τα είπε...
@sourotiri LOLOLOL άπαιχτη η ξαδέλφη...
Τα μικρά παιδιά τελικά έχουν τον αθώο τρόπο τους να πατάνε τα κοινωνικά δεδομένα και να βάζουν τα πράγματα στη θέση τους (ο μικρός βέβαια ήθελε και να τα βγάλει από τη θέση τους σε δημόσια θέα :)
Έχω πετύχει πολλά πιτσιρίκια από τότε, να χρησιμοποιούν γλώσσα που θα μπέρδευε...ας πούμε τα 9/10 των λαϊκών βάρδων που βγαίνουν στην τηλεόραση και η σύνταξη/λεξιλόγιό τους είναι σαν αλλοδαπού, που τώρα μαθαίνει τη γλώσσα...
(αλλά ανοίγω άλλο θέμα τώρα :))

Anilikos είπε...

Αποστομωτικός ο μικρός, όπως όλα τα παιδιά της ηλικίας του!
Έχει να δει "μεμέ" αυτός όταν μεγαλώσει....!!!! ουυυυυ!