Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

Κακό "παρκάρισμα"

Αν και υπάρχει κάποιο υλικό για προσωπική χρήση (αναμνηστική, μη φανταστείτε), αποφεύγω να ανεβάζω στο internet φωτογραφίες (ή video) ανθρώπων χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Εκτός και αν «πιξελάρω» κι εγώ με μωσαϊκό τα πρόσωπα, και αλλάξω τις φωνές σε βαθμό μη αναστρέψιμο, άρα και μη αναγνωρίσιμο σε καμία περίπτωση. Δεν ξέρω, θα δείξει.

Η παρακάτω φωτογραφίες όμως αποτελούν εξαίρεση.
Τον εικονιζόμενο (ή εικονιζόμενη, αλλά σαν αγοράκι μου φάνηκε) τον συνάντησα Παρασκευή μεσημέρι στην Εγνατία, λίγο πριν την Αγίας Σοφίας με μέτωπο το Βαρδάρι. Βρισκόταν στον λεωφορειόδρομο στην άκρη, και έδειχνε εξοικειωμένος με την κατάσταση. Φυσικά το σημείο που στεκόταν είχε προσθέσει χάος στο τρέχον μποτιλιάρισμα εκεί, όπου λόγω των έργων για το μετρό, οι τρεις λωρίδες γίνονται ξαφνικά δύο.

Μέχρι που ήρθε το Λεωφορείο και ο άνθρωπος «φίλος» του αναγκάστηκε να σβήσει το τσιγάρο που κάπνιζε σε παρακείμενα σκαλάκια, και να πάει να τον μαζέψει. Ο εν λόγω άνθρωπος ήταν ένας ωραίος τύπος που έδειχνε κοντά στα εβδομήντα, με τη μουστάκα και το χμμμ ας πούμε βουνίσιο καπέλο του.

Αυτό το πράγμα πάνω του είναι αφίσες κολλημένες μεταξύ τους, ή μια μεγάλη, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, ήταν πάντως ξεπλυμένες από την βροχή και από τον ήλιο.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

lol. Και εγώ θέλω αλογάκι, να πηγαίνω στο ΤΕΙ ή σε κάνα κλαμπάκι.

Lina είπε...

acro, υπάρχει μια πρόσκληση για σένα στο μπλογκ μου =)

Angelo είπε...

acro εγώ σε έβαλα στο blog μου γιατί τα σπας και θα θέλω να δουν και οι φίλοι μου το blog σου.
Αν διαφωνείς πες μου,κανένα πρόβλημα.