Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Ικανοποιητική "ξήγα"

Το περιστατικό που μου έτυχε σήμερα, έχει ξανασυμβεί ουσιαστικά απαράλλαχτο και πριν μερικούς μήνες. Από τα γενικά χαρακτηριστικά και τον προορισμό της πελάτισσας, είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για την ίδια.

Περιμένω λοιπόν στην πιάτσα των ΚΤΕΛ. Η κυρία που τελικά επιβιβάζω, πρέπει να είναι 60+ χρονών, με μακρύ βαμμένο ξανθό μαλλί και "νεανίζοντα" ρούχα. Βάζω τις τσάντες της στο πορτμπαγκάζ, ενώ εκείνη λέει ήδη:

-Κοντά θα πάμε αλλά τι να κάνουμε.

-Όπου πηγαίνετε θα σας πάω μην ανησυχείτε.

-Έ όχι, δεν φταις εσύ, αλλά τι να κάνουμε, κοντά πηγαίνω, ξαναλέει αυτή.

-Άλλες φορές κοντά, άλλες μακριά, αυτή είναι η δουλειά μας, ξαναλέω κι εγώ με άλλα λόγια.

-Όχι, όχι, λέει αυτή, δεν ήταν το τυχερό σου μ' εμένα. Μενεμένη πηγαίνω, στην Αγία Παρασκευή, αλλά μην ανησυχείς, θα σου ξηγηθώ καλά. (την πρώτη φορά, πριν μήνες είχε πει "θα ικανοποιηθείς", φράση την οποία είχα συζητήσει τότε για το "υπονοούμενό" της, οπότε μου έμεινε στη μνήμη και το περιστατικό).

Φτάνουμε γρήγορα στον προορισμό μας.

-Πόσο κάνει; ρωτάει.

-2,65 η ελάχιστη συν 0,85 λόγω ΚΤΕΛ, 3,5 ευρώ της λέω (δεν χρεώνω τίποτε για τις αποσκευές).

Μου δίνει δέκα ευρώ, της δίνω τα ρέστα, τα βάζει στο πορτοφόλι της και κατεβαίνει.

-Ευχαριστώ μου λέει, τα κοιτάζει και τα βάζει στο πορτοφόλι της

Κατεβαίνω κι εγώ, κατεβάζω και τα πράγματά της από το πόρτμπαγκαζ, λέω "καλό μεσημέρι" και αποχωρώ.

Τι εννοούσε όταν είπε "θα ικανοποιηθείς" την πρώτη φορά και "θα σου ξηγηθώ καλά" την δεύτερη; Μήπως "δεν θα φύγω χωρίς να πληρώσω";

Ικανοποιητικά ξηγήθηκε τότε :)

6 σχόλια:

Wire_n_Wood είπε...

Eixes grapsei blog gia to prohgoumeno peristatiko? Exw diabasei oles sou tis kataxwrhseis alla auto den to 8umamai.

Sourotiri είπε...

Δεν σου φτανει ρε που εκατσε αυτο το θεικο πλασμα διπλα και σε πληρωσε με τα αλαβαστρινα χερια της, εισαι τοσο αναισθητο γουρουνι που ουτε καν καταλαβες την ξηγα... Δεν θα σε βρω ρε, θα σου ξηγηθω κι εγω απο κοντα ;)

Idioteque είπε...

XEXEXE!

Θεά η δικά σου!!! Προφανώς ήθελε να σε γλύψει λίγο μήπως και της αρνηθείς τόσο κοντινή κούρσα.

€lisavet είπε...

Το ταξί σου πάντως αναμένεται να γίνει πιο διάσημο κι από αυτό του τηλεπαιχνιδιού!Χαχαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

Ταριφόνι ότι, μότι και τσάγαλα με μαρκόσι που λένε και στα χωρια :)

Acro είπε...

@deja_voodoo όταν συνέβη την πρώτη φορά δεν είχα στήσει ακόμη το blog. Το είχα συζητήσει με τους οικείους μου (ναι ανώνυμε-mparmpamytousis, με τη γυναίκα μου κυρίως :P)

@sourotiri αλαβάστρινα=γεμάτα ρυτίδες; :)
Είμαι ένα γουρούνι κατά τ' άλλα όντως, δεν εκτιμώ τα καλύτερα, πέταξε η γυναίκα τα μαργαριτάρια στους χοίρους όντως...

@paris Πρέπει να έχεις δίκιο. Και από κεκτημένη ταχύτητα συνέχισε να λέει ενώ από την αρχή της είπα ότι θα την πάω όπου πάει χωρίς γκουχ-μουχ...

@€lisavet ετοιμάζω φωτογραφίες να δίνω συλλεκτικά αυτόγραφα (σε πολύ καλές τιμές βεβαίως βεβαίως)

@ανώνυμος σπάστα και ξαναρίχτα να ουμ, μόνο τα τσάγαλα (άγουρα αμύγδαλα) ξέρω τι είναι (το χωριό του πατέρα μου είναι ποντιακό, δεν την έχω ακούσει τη φράση).