Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Λεπτομέρειες

Οι παρακάτω ιστορίες είναι απλώς ενδεικτικές. Πολλές φορές, πολλοί πελάτες, διαφόρων ηλικιών, είναι εντελώς ασαφείς, όχι πάντα επειδή δεν ξέρουν. Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε.

Κυρία μπαίνει από τα ΚΤΕΛ και μου ζητάει να την πάω Αγίου Παντελεήμονος δέκα (το νούμερο ενδεικτικό).

-Σε ποια Αγίου Πεντελεήμονος; Έχει τρεις τουλάχιστον. Σε ποια περιοχή;

Δεν ξέρει, δεν θυμάται. Μετά από αρκετές ερωτήσεις (είναι σε μεγάλο δρόμο; βγαίνοντας από την πόλη προς Χαλκιδική; κοντά στη θάλασσα; Θυμάστε δυο δωδεκαόροφες πολυκατοικίες κοντά; Ήταν μακριά από τα ΚΤΕΛ; πόσο περίπου πληρώσατε στο Ταξί την προηγούμενη φορά; προς τον Φοίνικα;) καταλήγουμε ότι αναφέρεται στην Αγίου Παντελεήμονος της Καλαμαριάς. Φτάνοντας εκεί ανακαλύπτουμε ότι το νούμερο δέκα είναι...τοίχος.

-Είστε σίγουρη για το νούμερο;

Είναι.

-Σας θυμίζει τίποτε ο δρόμος;

Δεν της θυμίζει τίποτε.

Σκέψη, προβληματισμός, και τελικά μου λέει.

-Να πάρω τηλέφωνο την κουνιάδα μου να μας πει που ακριβώς είναι το σπίτι;

-Καλά, αν έχετε τηλέφωνο, γιατί δεν το λέτε από την αρχή και ψάχνουμε τόση ώρα;

-Δεν το σκέφτηκα. (!!!;;;)

Τηλεφωνώ. Η έκπληκτη κουνιάδα μου λέει ότι βρίσκεται στους Αμπελόκηπους. Έχουμε δηλαδή διασχίσει τα τέσσερα πέμπτα της πόλης (και θα επιστρέψουμε πίσω) επειδή η κυρία "δεν το σκέφτηκε".

Σε άλλη περίπτωση, ο αλλοδαπός κύριος μπαίνει από τον σταθμό των τραίνων και μου ζητάει να τον πάω στην Αλβανική πρεσβεία.

-Είναι πολύ κοντά του λέω (στο Βαρδάρι διακόσια μέτρα παρακάτω).

-Όχι έχει φύγει από εκεί, μου λέει.

-Να ρωτήσω στο ραδιοταξί τότε.

Ρωτάω, και με ενημερώνουν ότι βρίσκεται στην Τσιμισκή μαζί με τη πρεσβεία των Η.Π.Α. στο εμπορικό κέντρο.

Καθώς φτάνουμε, ο πελάτης μου λέει:

-Τσιμισκή 45, εδώ είναι; (το νούμερο ενδεικτικό)

[Αφού ήξερες από την αρχή οδό και αριθμό γιατί με ταλαιπωρείς;]

Αμίμητο και σύντομο είναι αυτό με την κυρία που μπαίνει στο Ταξί και μου λέει:

-Στην κυρία Κοντομανώλη θέλω να με πάτε. (Το όνομα ενδεικτικό)

-Να σας πάω, αλλά που μένει, γιατί δεν την γνωρίζω;

-Δεν ξέρεις; (Έκπληκτη).

-Όχι, θα 'πρεπε;

Μου δίνει την διεύθυνση κάπως απότομα. Αργότερα μαθαίνω ότι η κυρία Κοντομανώλη είναι πελάτισσα του Ραδιοταξί. Λυπάμαι, δεν κουβαλάω μαζί το αρχείο των πελατών μας.

Και καθώς τα γράφω όλα αυτά, η κυρία που μπήκε στο Ταξί, μου λέει:

-Νεάπολη στην Cosmote.

-Που βρίσκεται η Cosmote; Μπορεί να έχει και παραπάνω από μία.

-Πάμε και θα σου πω.

-Ναι, αλλά πρέπει να ξέρω έστω περίπου προκειμένου να ακολουθήσω τον ανάλογο δρόμο.

-Πάμε και θα σου πω.

Καθώς πλησιάζουμε στη Νεάπολη, μου λέει.

-Καλά, δεν ξέρεις που είναι η Cosmote;

-Δεν έτυχε, να την προσέξω. Γιατί τόσο μεγάλο μαγαζί είναι;

-Στη Βενιζέλου, πάνω από την Εθνική τράπεζα, δεν την έχεις δει;

[Κι εσείς Βενιζέλου δεν μπορούσατε να πείτε από την αρχή;]

Τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν πολλές. Όπου οι πληροφορίες δίνονται μισές, παραπλανητικές και με το σταγονόμετρο. Δεν καταλαβαίνω. Είναι τόσο κουραστικό να δώσεις όλες τις πληροφορίες από την αρχή; Είναι μυστικό; Μήπως παίζουμε το παιχνίδι "Βρες πού πάω αν μπορείς";

Αν παραγγέλνουν και φαγητό από delivery με τον ίδιο τρόπο πάντως, πρέπει να μένουν συχνά νηστικοί.

12 σχόλια:

Maσκ είπε...

Χαχα πολύ καλό το τελευταίο με το delivery Acro! Ο κόσμος τη σήμερον ημέρα είναι τελείως χαζός. Η ηλιθιότητα βαράει κόκκινο! Εκτός από χαζός είναι και μυστικοπαθής. Σαν εκείνους τους οδηγούς που δεν ανάβουν φλας για σε προειδοποιήσουν, θέλουν να δρουν μυστικά, κρυφά και απρόσμενα...

Lina είπε...

εγώ νομιζω ότι όλα αυτα δεν βασίζονται στο ότι δεν θέλουν να σου εξηγήσουν αλλά στην ανικανότητα κάποιου να λαμβάνει υπόψη του τι ξέρει και τι όχι ο συνομιλητής του.

έχω συναντήσει ανθρώπους που πιστευουν ότι ξέρεις ό,τι ξέορυν και οι ίδιοι...

Wire_n_Wood είπε...

Stupid white men...

Ανώνυμος είπε...

Ταριφόνι γαμησε τα ο κόσμος έχει ξεφύγει εντελώς και του φταίνε όλα...και κάπου είναι λογικό ρε φίλε..εκνευρίζοντε όλοι με το παραμικρό άγχος για την επόμενη μέρα και το τελευταίο πράγμα που σκέφτοντε είναι να διευκολύνουν τον επαγγελματία τον εκάστοτε και όσο σωστός και αν είναι δεν τους νοιάζει.

Πριν αρκετό καιρό και εγω εκνευριζόμουν αλλά τώρα δικαιολογώ σε αρκετές περιτπώσεις τον κόσμο.

Πεινα ανασφάλεια μισθοί της πλάκας ένσημα 0 για τους νέους και τρέξιμο για τους γονείς να γλείφουν μπας και μπορεσουν να βολέψουν το παιδί τους. Εκεί φτάσαμε.

Acro είπε...

@mitse Μυστικοπαθής όντως. Λες και δεν θα δω τελικά που πηγαίνουμε :)

@lina Και αυτό που λες ισχύει. Μου έχει τύχει να μου πούνε "στην Καλαμαριά θα με πας, στο ιατρείο μου". Καλό το Toyota αλλά η μαγική του σφαίρα είναι μάπα. Γιαπωνέζικο σου λέει μετά...

@deja_voodoo Indeed :)

@Ανώνυμος (mparmpamytousis; Βάλε μια υπογραφή μη σε λέω ανώνυμο:))
Δείχνω μεγάλη κατανόηση στον κόσμο γενικά και προσπαθώ να καταλαβαίνω τι έχει στο μυαλό του ο καθένας. Απλώς περιμένω και ένα minimum επαφής με την πραγματικότητα. Δεν φαντάζομαι να πηγαίνουν στον χασάπη , να του λένε "Βάλε ένα κιλό" και να περιμένουν να τους βάλει αυτό που έχουν στο μυαλό τους, ε;

Ξέχασα στο αρχικό post να βάλω και το εξής περιστατικό:
Ετοιμάζομαι να στρίψω επάνω στην Μπότσαρη από Νέα Εγνατία. Στο φανάρι με πλησιάζει μια κυρία:
-Γρηγορίου στο Εικόνα και Ήχος.
Δεν την καταλαβαίνω,(έχω και την πίεση του φαναριού που γίνεται πράσινο) και της λέω:
-Εμείς λίγο πιο πάνω στην Μπότσαρη πηγαίνουμε.
-Α, δεν βολεύει, λέει και φεύγει.
Το σκέφτομαι, το ξανασκέφτομαι και καταλήγω ότι εννοούσε: Γρηγορίου ΛΑΜΠΡΑΚΗ. (που "βόλευε" μια χαρά)
Σαν να λέμε "Ιωάννου στον Κωτσόβολο" , εννοώντας, Ιωάννου ΤΣΙΜΙΣΚΗ. Δεν το κατάλαβες; Τι σόι επαγγελματίας είσαι ρε παιδί μου τότε; :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν έκανα σχόλιο παλιοταριφολέλεκα.Μη με συνχέεις με τους ανώνυμους ανώνυμους.Εγώ είμαι επώνυμος ανώνυμος.
Τώρα θα σχολιάσω:"Καλό το Toyota αλλά η μαγική του σφαίρα είναι μάπα. Γιαπωνέζικο σου λέει μετά..."
Πάρε Datsun να βρεις την υγειά σου.Χαζοί είναι οι gupsyδες που καβαλάνε τέτοια?

Mparmpamitousis (με αϊ,όχι με γουαϊ)

Ανώνυμος είπε...

Εσύ ο από πάνω μεγάλη μαγκιά να βρίζεις ε και να χρησιμοποιεέις εκφράσεις άλλων...

Acro sorry δε σε έβρισα εγώ ούτε καν ξέρω ποιος είναι ο μαλάκας από πάνω.

Acro είπε...

@Ανώνυμος "ανώνυμος" μην αρπάζεσαι βρε παιδί. Από αγάπη με λέει έτσι, τον παρεξήγησες τον mparmpamitousi.
Δεν είναι μ@λ@κ@ς.
Μην εξελιχθεί σε flame thread η φάση...
Εξάλου το λάθος είναι δικό μου. Ο ένας με λέει ταριφόνι, ενώ ο άλλος ταριφολέλεκα :)
(Αλλά με την ευκαιρία, βάλε κι εσύ μια υπογραφή, ένα Μπάμπης, ένα Μήτσος, κάτι να μην μπερδευόμαστε...)

@Mparmpamitousis Έχει καλή μαγική σφαίρα το Datsun ε; Πως αλλιώς οι τσιγγάνες λένε το μέλλον θα μου πεις :) Next time θα το έχω υπ' όψην.

nixx είπε...

Acro, ραντεβού αύριο στη δουλειά μου, την ώρα που τελειώνω, για να με πας σπίτι μου, εντάξει ;

Ok, κανονίστηκε.

:P

Acro είπε...

@nixx ΟΚ, Θα σε περιμένω στη γωνία δίπλα στην εξώπορτα που κάθεται μια γάτα. Κατάλαβες έτσι; Όχι; Τηλεφώνησέ μου στο τηλέφωνό μου (εύκολο νούμερο είναι θα το βρεις) να συνεννοηθούμε, αλλά πρόσεξε, μην πάρεις όταν θα είμαι πάνω στη μηχανή γιατί δεν θα το ακούσω.
(Αν τελικά τύχει και σε πάρω από τη δουλειά όταν σχολάσεις, θα πρέπει να παίξουμε Joker!!!)

Ανώνυμος είπε...

'Μην εξελιχθεί σε flame thread η φάση...' FLAME? FLAMES ποτέ δεν γούσταρα, ήταν πολύ μπρούταλοι τύποι.
Τώρα πότε σε έβρισα και πότε χρησιμοποίησα εκφράσεις άλλων δεν αντελήφθειν.Αλλά δεν πειράζει,ας καπνίσουμε την πίπα της Ειρήνης κα ας βαδίσουμε ενωμένοι στο αύριο(και στο μεθαύριο και στο προχτές,ωχ με πείραξε ο καπνός).
Ταριφοτέτοιε/Απαυτολέλεκα(είδες δεν βριζω)όπως θα περάσεις να πάρεις τον nixx κάνε μια στάση και φέρε μου ενα μελανάκι έγχρωμο και 1 τοστ.Μη μπερδευτείς με άλλο mparmpamitousi.θα έχω μαζί μου και τον Κλούβιο και την Σουβλίτσα.

mparmpamitousis

Παπίτσα είπε...

Παρόμοιες ασάφειες συχνά πυκνά και στο φαρμακείο:
-Ε, τα χάπια της πίεσης δώσε μου.
-Ποια παίρνετε;
-Για την πίεση, σε άσπρο κουτάκι.
-Έχετε τη συνταγή μαζί σας ή άδειο κουτάκι;
-Όχι, αλλά αν το δω θα το θυμηθώ.Να θα ψάξω ...
Και εστιάζει το βλέμμα στα ράφια...

Τι θα ψάξουν; Τα αμέρτητα κουτάκια στα ράφια ένα ένα;;;;;