Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Από τις Μούσες στο Γκαλά

Οι δυο κοπέλες, στην κρίσιμη ηλικία των 30+, μπαίνουν στο ΤΑΞΙ από τις "Μούσες" και κατευθύνονται στο "Γκαλά". (Αμφότερα είναι νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, με προσανατολισμό στην ελληνική μουσική).

Είναι Σάββατο βράδυ, κοντά στις 2, και τα κέφια τους έχουν ενισχυθεί από τα 3-4 ποτά που έχουν πιει, τα περισσότερα κερασμένα, συν τα (κερασμένα επίσης) σφηνάκια.

Η συζήτησή τους, ποιος τις κέρασε, πως ήταν, ωραίος ήταν, άντε καλέ χάλια ήταν, ο φίλος του ήταν καλύτερος, και τέτοια "τιτιβίσματα".

Η κοπέλα που έχει καθίσει μπροστά, εν μέσω των κοινωνικών σχολίων προσπαθεί να βαφτεί. Ξαφνικά γυρίζει και μου λέει:

-Καλά, τι ΤΑΞΙ είναι αυτό; Να μην έχεις ένα ρουζ, μια μάσκαρα, ένα κραγιόν να διορθώσουμε το μακιγιάζ!

-Α έχω, της απαντάω. Απλώς είναι στο ντουλαπάκι του μπάνιου, και η τουαλέτα μαζί με τον έλικα και την χρονομηχανή βρίσκονται στο συνεργείο για service.

-Αχ εξυπνούλης είσαι, πετιέται η πίσω.

-Όχι πάντα, της απαντάω.

Λέμε μερικά ακόμη μικρά, χαζά, (κυρίως απαντάω κάπως εκνευρισμένα στα μισομεθυσμένα τους σχόλια) που δεν θυμάμαι. Τελικά η κοπέλα πίσω, που μάλλον της έχω "γυαλίσει" (είναι και τα ποτά που έχει πιει), ξαφνικά μου λέει:

-Δεν έρχεσαι μαζί μας να σε κεράσουμε κανένα ποτάκι;

-Είμαι έξω για δουλειά, της απαντάω. Αν ήθελα να πάω για ποτάκι, θα έβγαινα με την γυναίκα μου.

-Α παντρεμένος είσαι; πετιέται τώρα η μπροστά. Και πως την λένε τη γυναικούλα σου;

Εδώ πλέον τα παίρνω.

-Δεν είναι γυναικούλα, δυο μέτρα γυναικάρα είναι, της απαντάω.

Παύση από αμφότερες για μερικά δευτερόλεπτα και τελικά η μπροστά λέει:

-Αχ, να μιλούσε ένας άντρας έτσι και για μένα.

Οτ(αν) θα το αξίζεις, ίσως.

3 σχόλια:

Lina είπε...

xexxexexee, ε εντάξει, αυτές τι ω΄ρες αφού δεν σου τυχε κανενας να ξερνάει στο ταξί, πάλι καλά =)

Βασικά δεν είναι και κανα έγκλημα που σε "φλέρταραν", το ξες καλύτερα από μένα ότι ο ταξιτζής φαντάζει σαν σανίδα σωτηρίας για μια τέτοιου τύπου κοπέλα, αν το βράδυ δεν αποφέρει τις επιτυχίες που περιμένει ;)

athens taxi είπε...

θα μας τρελανεις συναδελφε η εκτος αν το blog το διαβαζει και η γυναικα σου οποτε δικαιολογησε με αυτα που γραφεις

Acro είπε...

@xristos. Ενάμιση χρόνο μετά, είδα το σχόλιό σου (δεν ξέρω γιατί δεν μου ήρθε ειδοποίηση :))
Η γυναίκα μου φυσικά και διαβάζει όσα γράφω. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Και ελεύθερος να ήμουν, κάτι τέτοια "φρούτα" συγνώμη, αλλά δεν κυνήγησα ποτέ να τα δαγκώσω. Το σεξ, όσο καλό κι αν είναι (λέμε τώρα), δεν μπορεί να αντισταθμίσει την εκνευριστική βλακεία. Επίσης στάση μου από παλιά, είναι να μην "ανεβάζω τις μετοχές" της κάθε βαρεμένης. :)