Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Πώς αντιμετωπίζεται η υπερένταση...



Η κυρία μπαίνει στο ΤΑΞΙ περασμένες 12 το βράδυ.

Καθώς πηγαίνουμε, η κουβέντα γυρνάει στο πόσο κουρασμένη είναι γιατί δουλεύει από το πρωί, και πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσεις την υπερένταση στο τέλος της ημέρας.

-Θα σου πω εγώ πως ξεπερνάω την υπερένταση και κοιμάμαι εύκολα το βράδυ μου λέει.

-Παρακαλώ, πείτε μου, χαίρομαι εγώ και αρχίζω να κρατάω νοητικές σημειώσεις.

-Λοιπόν, όταν γυρίζω σπίτι κάνω κατ' αρχήν ένα ζεστό μπάνιο.

(Ζεστό μπάνιο σημειώνω).

-Μετά πίνω ένα ζεστό γάλα με μέλι.

(Γάλα με μέλι, ζεστό, εύκολο είναι ως εδώ).

Και συνεχίζει:

-Παίρνω και ένα Λεξοτανίλ, και κοιμάμαι αμέσως.

(Εδώ σκίζω τις σημειώσεις)

Μου θύμισε το παλιό εφηβικό "Θέλω μια εφημερίδα, μια σοκολάτα, αυτές τις καραμέλες, το περιοδικό και ένα κουτί προφυλακτικά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: