Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

Μπουγάτσα

Τελευταία Παρασκευή του χρόνου, δύο η ώρα μετά τα μεσάνυχτα. Βρίσκομαι στην πιάτσα Εγνατία και Αριστοτέλους, μέτωπο την Καμάρα. Σταματάει δίπλα μου μεγάλο Audi. Το οδηγάει ένας κύριος γύρω στα εξήντα και δίπλα του κάθεται μια κοπέλα που θα μπορούσε να είναι κόρη του.

Ο κύριος μου χαμογελάει και μου κάνει νόημα να κατεβάσω το παράθυρο. Πλεονασμός γιατί το κατεβάζω ήδη.

-Καλησπέρα, και χρόνια πολλά, μου λέει και ανταποδίδω. Ξέρεις που μπορούμε να φάμε μπουγάτσα εδώ κοντά;

-Έτσι όπως πηγαίνετε, έχετε το νου σας δεξιά, έχει αρκετά μαγαζιά με μπουγάτσα, του απαντάω. Οπότε πετιέται και η κοπέλα από δίπλα και κάνει τη δική της ερώτηση.

-Κανένα κυριλέ ξέρετε; Θέλουμε να καθίσουμε "κιόλας" να τη φάμε.

Από το μυαλό μου περνάει η εικόνα είναι ενός μπουγατσάδικου, με σατέν τραπεζομάντιλα, σερβιτόρους με πετσέτα στο χέρι και μετρ (Έχετε κάνει κράτηση; Είμαστε πλήρεις. Το μαγαζί έχει dress code, θα χρειαστείτε γραβάτα), και τους πελάτες να τρώνε υπό το φως των κεριών τη μπουγάτσα σε πορσελάνινα σερβίτσια, ενώ ρουφάνε το κακάο τους από κρυστάλλινα ποτήρια με ασημένια καλαμάκια.

Η απάντηση που με το ζόρι συγκρατώ είναι : Αν δεν οπλοφορείτε, μη μπείτε σε κανένα μπουγατσάδικο. Είναι όλα του υποκόσμου, κανένα κυριλέ.

-Δείτε κάποιο που να σας αρέσει. Όλα έχουν καλή μπουγάτσα, απαντάω τελικά.

Την φαντάζομαι στην Εθνική Οδό να ψάχνει κυριλέ καντίνα.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα κυριλε λεει χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

καλη χρονια Αcro!

Lina είπε...

acro μου, έτσι είναι! άμα έχει για γκόμενο τον μπαμπά σου θέλεις μέχρι και για τη μπουγάτσα να ξηλώνεται!

(ακούστηκε τπτ στην πιάτσα για ζευγάρι που έκανε φασαρία ώστε να μην πάρει ο ταρίφας κι άλλους στο ταξί μήπως; χαχαχχα =Ρ)

καλή χρονιά!

Acro είπε...

Α εσύ ήσουν λοιπόν;
Έχει μοιράσει φωτογραφίες σας για το black list ο συνάδελφος!

Πλάκα κάνω τίποτε δεν ακούστηκε. Αυτοί που έχουν πρόβλημα να είναι νομότυποι,(τυπικά απαγορεύεται η διπλή μίσθωση, οπότε αν το ζητήσει ο πελάτης σέβεσαι την επιθυμία του χωρίς δεύτερη κουβέντα) είναι υποκείμενα με τα οποία εμείς οι υπόλοιποι δεν κάνουμε παρέα. Οπότε και να το συζήτησε ο τύπος, εγώ δεν το έμαθα :)

Lina είπε...

τότε μαζεύτηκαν πολλά υποκείμενα εκείνο το βράδυ =ΡΡ