Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008

Προφίλ Οδηγών: Η Αφ' υψηλού

Να επισημάνω κατ' αρχήν ότι φταίει κυρίως ο ρατσισμός των αντρών οδηγών που θα κάνει μια γυναίκα οδηγό να γίνει "αφ' υψηλού", δηλαδή το εντελώς αντίθετο της "αιωνίως αρχάριας".

Η αφ' υψηλού έχει κάποια χιλιόμετρα εμπειρία. Όσα έχω κάνει εγώ σε ένα μήνα συνήθως. Κυρίως όμως έχει ύφος και στάση. Αυτό που οι Έλληνες λέμε attitude. Έχοντας προφανώς εισπράξει ειρωνικά σχόλια από άντρες οδηγούς, έχει αποφασίσει να αμυνθεί. Και η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Αδιακρίτως εναντίον όλων, καθώς έχει αρκετές εσφαλμένες αντιλήψεις για το σωστό και το λάθος στο δρόμο και εμμένει σε αυτές.

Αν αποφασίσεις φυσιολογικά και νόμιμα να αλλάξεις λωρίδα για να βρεθείς μπροστά της, θα επιταχύνει για να σε κλείσει (ακόμη και αν μπροστά σου έχει σταματήσει απότομα φορτηγό και πρόκειται να συγκρουστείς αλλιώς), επειδή στη σχολή οδηγών τους είπαν ότι το φλας καταδεικνύει πρόθεση αλλά δεν υποχρεώνει τους άλλους οδηγούς να σε αφήσουν. Της είπαν επίσης να διεκδικεί την προτεραιότητά της.

Θα σε μουντζώσει και θα σε βρίσει αν προσπαθήσεις με νοήματα να της πεις ότι έχει ξεχάσει τα alarm αναμμένα, τα φώτα σβηστά ή την πόρτα μισάνοιχτη. Αυτό γιατί αγνοεί τα νοήματα και τα μεταφράζει όλα ως απρεπείς χειρονομίες

Θα σε κορνάρει και θα σε βρίσει αν περιμένεις στο STOP να αδειάσει ο δρόμος και εκείνη περιμένει πίσω σου. Αν βγαίνει από διασταύρωση και έχει ΕΚΕΙΝΗ STOP, θα πρέπει να την αφήσεις να περάσει. Εξάλλου, δεν θα ρίξει δεύτερη ματιά, θεωρεί δεδομένο ότι θα σταματήσεις. Αν έχει πάρει ανάποδα μονόδρομο και συναντηθείτε, θα σου ανάψει τα φώτα για να κάνεις πίσω να περάσει. Αν τολμήσεις να θίξεις τη λεπτομέρεια της ανάποδης πορείας της θα σου πει "τι θέλεις τώρα; Από την άλλη έχει σκουπιδιάρικο κι εγώ βιάζομαι. Άντε κάνε πίσω να περάσουμε!"

Αν τολμήσεις να σταματήσεις στην άκρη του δρόμου (όσο πιο άκρη επιτρέπουν οι συνθήκες, χωρίς να κλείνεις τον δρόμο) π.χ. για να αποβιβάσεις, θα έρθει και θα σταματήσει με φόρα από πίσω. Θα κορνάρει, θα ανάψει τα φώτα και τελικά θα κάνει μανούβρα (γινόταν και από την αρχή αλλά δεν θα είχε κάνει το κομμάτι της έτσι) και καθώς θα βρεθεί δίπλα θα σε βρίσει ή θα δείξει το σημείο που σταμάτησες και όλο απορία θα πει "ΕΔΩ σταματάς; μη χειρότερα" κάνοντας το σταυρό της με μεγάλες κινήσεις.
Αυτό το τελευταίο μου σπάει τα νεύρα περισσότερο από όλα τα άλλα, καθώς, αν είναι να αποβιβάσεις την ίδια θα σου ζητήσει να σταματήσεις οπουδήποτε. Επίσης είναι αμαρτία να επικαλείσαι το όνομα του Κυρίου επί ματαίω.

Αν έχει σταματήσει εκείνη σε σημείο που κλείνει την κυκλοφορία γιατί θέλει να κατέβει να ψωνίσει και διαμαρτυρηθείς, θα σε στολίσει κανονικά βέβαια.

Υ.Γ. Όλα τα παραπάνω παραδείγματα μου έχουν συμβεί προσωπικά, μερικά αρκετές φορές και σε διάφορες παραλλαγές. Υπογραμμίζω ότι δεν αναφέρομαι σε όλες τις γυναίκες οδηγούς, αλλά στο συγκεκριμένο προφίλ που κυκλοφορεί, δυστυχώς αρκετά και αυτό.

2 σχόλια:

Amaddor είπε...

Φίλε acro πόσο μα πόσο δίκιο έχεις. Δεν είμαι απο εκείνους που απαξιώνουν τις γυναίκες οδηγούς, όμως ειλικρινά με σοκάρει πολλές φορές ο τρόπος οδήγησής τους. Σήμερα συγκεκριμένα (βράδυ) ερχόμενος απο τον δρόμο Βέροιας - Θεσ/νίκης μετά την λαχαναγορά οδηγώντας στην δεξιά λωρίδα, αντιλαμβάνομαι οτι με πλησιάζει με πολύ μεγάλη ταχύτητα ένα golf (σχεδόν κολλησε πίσω μου), κάνει ελιγμό απότομο μπαίνει μπροστά μου και μετά ξανά ελιγμό (δεξιά προσπέραση παρακαλώ) για να μπει μπροστά σε ενα αυτοκίνητο που βρισκόταν στην μεσαία λωρίδα και μετά ξανά ελιγμό. Στο μεταξυ αναβόσβησα 2-3 φορές τα φώτα μου για την επικινδυνότητα του εγχειρήματος. Στα φανάρια πλησιάζω για να δω την φάτσα ενός ανεγκέφαλου που αποτελεί δημόσιο κίνδυνο... Ο κασκαντέρ λοιπόν ήταν μια γυναικούλα γύρω στα 30-34 και με κοίταξε με βλέμα αρκετά ένοχο... Δεν της είπα τίποτα, απλά έμεινα άφωνος και προβληματισμένος για αρκετή ώρα. Πρέπει επιτέλους ο κοσμος να καταλάβει οτι μαγκιά δεν είναι η επικίνδυνη οδήγηση, αλλά η συνετή. Μου άρεσε πολύ το μπλογκ σου φίλε μου... Να είστε όλοι καλά και να οδηγείτε συνετά!!!

NOVITO είπε...

Καταρχήν συγχαρητήρια για το υπε΄ροχο blog σου.
Πρώτη φορά μπαίνω , και έχω κολλήσει!!!
Επειδή δουλεύω σε ασφαλιστικό γραφείο και αρκετά συχνά , εξυπηρετώ και κλήσεις , έχω δει πάρα πολλά φρούτα. Σίγουρα υπάρχουν και πολύ καλές γυναίκες οδηγοί (τυχαίνει να γνωρίζω μία στην οποία "βγάζω το καπέλο") , απλά το θέμα είναι ότι υπάρχουν μερικά "φρούτα" , τα οποία διατηρούν τη φήμη για τις γυναίκες οδηγούς.....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΚΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕ ΟΠΙΣΘΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΓΚΑΖΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙΜΑ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΜΩΡΗ....:(:(